ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η Εξυπηρέτηση Πελατών γίνεται τηλεφωνικά στο 2310-520-301 Δευ-Παρ 09:00πμ - 17:30μμ

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info@alexakisxxl.gr

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;

Για να παραγγείλετε ένα ή περισσότερα προϊόντα πρέπει απλά να πατήσετε το κουμπί "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΝΟΣ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" που βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν:

1/ Στη συνέχεια θα μεταφερθείτε στο Καλάθι Αγορών σας. Εκεί μπορείτε να επιλέξετε "Στο Ταμείο" για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ή να επιλέξετε "Συνέχεια Αγορών" ώστε να επιστρέψετε στο προϊόν το οποίο προσθέσατε πλέον στο καλάθι, και να συνεχίσετε την περιήγησή σας.

2/ Στη συνέχεια συμπληρώστε τα στοιχεία σας και πατήστε "Τοποθέτηση Παραγγελίας".

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ;

Μπορείτε να κάνετε παραγγελία και μέσω τηλεφώνου.

Απλά τηλεφωνήστε στο 2310-520-301 (Δευ-Παρ 09:00πμ - 17:30μμ)

ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ;

Οι τρόποι πληρωμής που προσφέρουμε είναι οι εξής:

1/ Αντικαταβολή(μετρητά κατά την παράδοση)

2/ Πληρωμή με κάρτα

3/ Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Σημείωση: Η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό μπορεί να γίνει στις παρακάτω τράπεζες:

1. Alpha Bank
Αρ. Λογαριασμού/Account No.: 709-00-2330-001810
IBAN: GR11 0140 7090 7090 0233 0001 810
Όνομα Κατόχου Λογαριασμού που θα γίνει η κατάθεση: Συροπούλου Ουρανία
Αιτιολογία/Description: Ονοματεπώνυμο και κωδικό παραγγελίας
2. Εθνική Τράπεζα
Αρ. Λογαριασμού/Account No.: 213/402887-25
IBAN: GR51 0110 2130 0000 2134 0288 725
Όνομα Κατόχου Λογαριασμού που θα γίνει η κατάθεση: Συροπούλου Ουρανία
Αιτιολογία/Description: Ονοματεπώνυμο και κωδικό παραγγελίας
3. Τράπεζα Πειραιώς
Αρ. Λογαριασμού/Account No.: 6713-116490-810
IBAN: GR46 0171 7130 0067 1311 6490 810
Όνομα Κατόχου Λογαριασμού που θα γίνει η κατάθεση: Συροπούλου Ουρανία
Αιτιολογία/Description: Ονοματεπώνυμο και κωδικό παραγγελίας
ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΕΤΕ;

Για Εγχώριες αποστολές (ΕΛΛΑΔΑ), τα έξοδα αποστολής είναι 3€ μέσω ΕΛΤΑ Courier και ΔΩΡΕΑΝ εάν το κόστος της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 50€.

ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ;

Κάνουμε αποστολές καθημερινά. Όλες οι αποστολές γίνονται με την ΕΛΤΑ Courier. Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα το τόπο παράδοσης. Με τη ΕΛΤΑ Courier είναι από 1 - 5 ημέρες.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ;

Η ακύρωση μιας παραγγελίας, φυσικά σε εύλογο χρονικό διάστημα, γίνεται στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο τηλεφωνο 2310 520301 καθημερινά από Δευ-Παρ 09:00πμ – 17:30μμ, αλλά και με αποστολή E-mail στο info@alexakisxxl.gr, με θέμα: "Ακύρωση Παραγγελίας" με το 5-ψήφιο PIN της παραγγελίας ή το ονοματεπώνυμο σας. Η Ακύρωση γίνεται δεκτή πριν την τιμολόγησή της.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ;

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να επικοινωνήσετε μαζί μας είναι με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο info@alexakisxxl.gr ή καλέστε στο 2310-520-301 (Δευ-Παρ 09:00πμ – 17:30μμ). Επειδή λαμβάνουμε πολλές κλήσεις την ημέρα, σε περίπτωση μη απάντησης παρακαλώ αφήστε ένα μήνυμα και ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ;

Ναι υπάρχουν. Απλά σε περιόδους εκπτώσεων υπάρχει πιθανότητα να έχει εξαντληθεί κάποιος οδηγός!

ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΗΣ;

Ναι, η ιστοσελίδα μας είναι ασφαλής. Σε κάθε σελίδα όπου θα σας ζητήσει να εισάγετε προσωπικές πληροφορίες, χρησιμοποιούμε ασφαλή (SSL) για την κρυπτογράφηση της επικοινωνίας. Χρησιμοποιούμε "cookies" για να παρακολουθούμε την τρέχουσα συνεδρία σας για να προσαρμόσουμε την εμπειρία σας και έτσι ώστε να μπορείτε να ανακτήσετε το καλάθι αγορών σας ανά πάσα στιγμή. Καλές αγορές!

ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ;

Προτείνουμε να μας ακολουθείτε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτουμε και να γίνετε φίλοι μας! Είμαστε γνωστοί για τις αιφνίδιες εκπτώσεις, καθώς και τους κωδικούς για δωρεάν μεταφορικά τα οποία κοινοποιούνται μέσω των Social Media! Γι' αυτό βεβαιωθείτε ότι μας ακολουθείτε!

ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Στην περίπτωση που παραγγείλατε κάποιο προϊόν και δεν το έχετε παραλάβει , παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να ερευνήσουμε το θέμα και να αποστείλουμε άμεσα το προϊόν χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. 

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ Η’ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ;

Μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή προϊόντων ή επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, να διατηρούν όλες τις ετικέτες και να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά πώλησης.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ;

Εάν έχετε αγοράσει ένα προϊόν στο κατάστημα ή μέσω του ιστότοπου, σας δίνουμε τη δυνατότητα να το ανταλλάξετε σε οποιοδήποτε από τα καταστήματά μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών.


ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΜΑΣ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΜΗΝΥΜΑ

Για να βοηθήσετε στην επίλυση του ερωτήματός σας το συντομότερο δυνατό, επικοινωνήστε χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα εξυπηρέτησης πελατών.